Autojen hinnoittelu perustuu omaan kykyynne ja historiaanne myydä kyseisen tyyppisiä autoja sekä vallitsevaan markkinatilanteeseen. Näin voit tunnistaa vaikeasti myytävät autot välittömästi jo ennen ostoa.
Kaikkia varastossasi olevia autoja verrataan jatkuvasti kilpaileviin myynnissä oleviin ajoneuvoihin. Jos jokin auto on jäämässä jälkeen kilpailusta, saat siitä ilmoituksen ja voit ryhtyä toimenpiteisiin.
Jokaisesta varastossasi olevasta autosta näet arvioidun myyntiajan. Tämä auttaa sinua suunnittelemaan myyntistrategioita, kuten markkinointikanavia ja mainosbudjettia. Helposti myytäviä autoja ei tarvitse mainostaa yhtä paljon kuin muita. Sinulla on myös mahdollisuus maksaa houkuttelevista autoista enemmän ja saada siten paremmin myyviä autoja varastoon.
Carcare auttaa sinua saamaan vaikeasti myytävät autosi automaattisesti esille koko Euroopan markkinoilla. Jos auto tunnistetaan vaikeasti myytäväksi, avaamme rajat ja katsomme, minkä arvoinen auto on Euroopassa. Sinä päätät, mitkä kriteerit ja autot haluat tuoda vientiin. Tarjoukset tulevat, ja sinä päätät, hyväksytkö ne – vaikeasti myytävät autot ovat kohta vain muisto.
Mittaristomme avulla näet aina varastosi nykyisen analyysin. Vaihtuvuusaste, keskimääräiset varastopäivät jne. Helppo tapa nähdä, että varastosi on tuore ja kannattavuus hyvä.
Tilastonäkymässä voit seurata tärkeitä tunnuslukuja eri aikaväleiltä. Liikevaihdon, varaston koon, hinnoittelun ja kannattavuuden avulla näet nopeasti autokauppasi kehityksen. Koska Carcare hakee tiedot DMS-järjestelmästäsi, tilastot perustuvat siihen, mitä sinä jo teet.
Varaa demo, niin käymme kaiken läpi yksityiskohtaisemmin. Jos sinulla on kysyttävää, vastaamme niihin mielellämme.